torsdag 1 maj 2014

16e dagen

med yoga & den meditation jag gör nu. Tur att det är en kort kriya då jag inte alls har känt mig i form idag. Någon sorts huvudvärk & magvärk har hängt med hela dagen. Kanske beror på att nattsömnen blev en aning störd då jag hämtade tonåring ganska sent. Sen väckte jag stortjejerna vid fyra då de skulle åka på träningsläger till Danmark vid fem. Efter det råkade minstingen kissa ner sängen. Då var det faktisk skönt att ligga & lata sig nästan till tio. Dagen har ändå varit bra, vi bakade lite nyttigare blåbärsmuffins & gjorde en god fetaostsallad till lunch. Lilltjejen fick kompisar på besök, mina föräldrar kom på fika. Vi hämtade en gammal grön plyschfåtölj i svärmors hus & några rådjurshorn. Det kommer att göra vardagsrummet ännu mer mysigt.  & yogan var bra idag med

2 kommentarer: