onsdag 23 november 2011

Gaaah

Hemma & vabbar för lilla M hade feber igår. Fick mail att jag fick inte jobbet som jag sökt. Inte för att jag hade räknat med det, men hoppats... Skulle vara skönt att slippa ifrån den osäkerhet som råder på mitt jobb nu.  Vore skönt att ta hoppet ut & göra något annat.. Känner mig faktiskt frustrerad & besviken. Har huvudvärk & är trött i kroppen.. Ska försöka att ta av mig offerkoftan framåt kvällen. För den kliar & sticks..

Lilla M & jag har mumsat på hemgjord glass. Mixade fryst banan, frysta hallon med turkisk yoghurt & lite socker. Nu sover hon middag & jag ska ta mig en liten yogastund. Har inte haft någon yogalust de senaste dagarna men det var roligt att leda mitt pass igår ♥

5 kommentarer:

  1. Asch va trist! Men det kommer något annat till dig, något bättre tror jag. Håller alla tummar jag har och skickar en kraftkram till dig!

    SvaraRadera
  2. Blä för det! Är med dej i frustrationen och skickar över både uppmuntringar och en mindre stickig kofta :) Kramis!

    SvaraRadera
  3. Åh va tråkigt! När man hoppas o vill... Men det vänder! Alltid!
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Det är säkert bara för att det lurar ngt bättre bakom hörnet ;)

    SvaraRadera
  5. Här blir man rörd av fina ord:-) Tack & kram!

    SvaraRadera