tisdag 8 november 2011

Tacksamhet trots grisvecka..

Den här veckan är en riktig grisvecka. Städning på dagis flera kvällar, föräldramöte, min yogaklass & barnens träningar. Känns som kloning vore en bra idé. Lägg till en kropp som bråkar med mig på nätterna. Jag var till vårdcentralen idag och fick lämna sju rör med blod. Får se om proven visar något fel. Men vill inte skriva om det som är jobbigt, vill inte lägga så mycket fokus på det. Det räcker med att det gör mig orolig om natten. Finns så mycket roligt just nu: Idag skiner solen, äntligen. Jag har sökt en medicinsk grundkurs på distans, på sikt kan jag få behörighet för att gå utbildning i Medicinsk yoga. Jag yogade ett härligt pass igår för mitt inituitiva jag. Inte så många asanas men känns kraftfullt & härligt.
Jag har mycket att vara tacksam över: i första hand min familj, ynnest att ha tre underbara döttrar, min man & lillhunden♥.

2 kommentarer:

  1. Kära du! Jag hoppas du märker att du har förmågan att vända mörkt till ljust, för det har du! Mitt i allt detdär eländiga, så hittar du guldkornen och kärleken till livet. Kram! och hoppas det ordnar sig med kroppen.

    SvaraRadera
  2. Tack Nina, nu gjorde du mig glad!

    SvaraRadera