torsdag 24 november 2011

Kundalini-kraft

Räckte med att rulla ut mattan. Sätta mig i easy pose. Sluta ögonen för att tona in. Energin kom direkt, så där att man inte vill öppna ögonen utan det känns som man kan sitta hur länge som helst & bara vara. Sen blev jag störd under passet när lilla M vaknade ur sin middagssömn. Men det gjorde inget, jag var redan där även om resten av yogan gjordes med Bollibompa i bakgrunden. Tacksam för att jag har hittat kundaliniyogan. Jag har inte helt fått struktur på den & jag är väl fortfarande i något exprimentstadium. Men jag är ändå hemma, hemma i min yoga..
Jo framtiden är fortfarande som ett oskrivet blad, jag försöker att bara lita på att allt blir som det ska. Men det är lite svårt för en planerande, kontrollerande person (mamma) som jag är..

1 kommentar: