fredag 11 november 2011

Idag 111111

Jag har länge varit intresserad av det här med personlig utveckling. Det började nog när jag hade flyttat hemifrån när jag var 19 och sprang på böcker av Shirley Mclain på biblioteket. Hon skrev om meditation och reinkarnation och en helt ny värld öppnade sig. När livet blev lite svårare så hittade jag mycket tröst i böcker av Louise L Hay och Shakti Gawain. Men det var inte förrän jag hittade yogan som jag kände att jag fick riktiga verktyg att påverka mig själv. Det var inte nog med bara intellektet. Jag har märkt att jag har blivit mycket mer ödmjuk med åren. Jag vill inte pådyvla någon min sanning. Därför vill jag inte säkert uttala mig om den här mycket speciella dagen 111111. Det jag själv försöker göra är att lyssna till hjärtat och känna efter vad som är rätt för mig. Något som känns bra är när jag läser om idag på bloggarna  här   och här.

Önskar att jag kunde åka till grannstaden & meditera med andra på Yogainstitutet , de har öppet hus idag. Men jag är bjuden på tjejmiddag ikväll med mina kära väninnor. Ska ta mig tid att meditera, det känns viktigt. SAT NAM & en ljus & kärleksfull dag önskar jag er ♥ /Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar