lördag 19 november 2011

Lördag

Härligt när det är lördag & solen kikar fram. Krattade lite löv i trädgården & fixade med granris i en kruka vid entrén. Lilla M grävde i sandlådan. Rensade i min garderob också. Igår begav jag mig till stan & köpte en del långärmade toppar. Behövde uppdatera basgarderoben.. Så nu slängde jag en del kläder som jag inte har använt på länge. Skönt att få rensa ut.. Till ansiktet har jag skickat efter prov på oljor från C/o Gerd. Började med lingonberry clear skin som är för hud i obalans. Brukar få lite sämre hy en gång i månaden..

I min badrumshylla: prov för ansiktsoljor från co Gerd

Älskade lilla ur & skur tjejen...hemma vill hon mest mysa inne & kolla på Bolibompa..
Har ingen större yogalust pga ladies holiday. Räcker med lite yinyoga framför tv:n, upavishta konasana mot väggen är skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar