fredag 4 november 2011

Veckan

Den här veckan har gått i överljudsfart. Två dagars ledighet med barnen som har höstlov. Badhuset, klipptider, lek & buslandet & det stora köpcentret i grannstaden. Känner mig inte så värst utvilad.. Morgonyogan höll i sig fram till onsdagen.. good enough. Igår kväll gjorde jag medicinsk yoga för hjärtat som är ett mer lugnt pass med mycket vila. Negativt den här veckan är att sedan akupunkturen förra veckan har jag fått mer muskelryckningar när jag ska sova. Stör nattsömnen mycket & gör mig orolig. Igår när jag var tillbaka på akupunktur igen så vågade hon bara sätta 4 nålar för att inte reta upp kroppen, hoppas det hjälper. Jag har bokat en ny läkartid också.
POSITIVT den här veckan, förutom mycket tid med barnen, helt oväntat kom jag på anställningsintervju för ett jobb jag har sökt. Spännande, håll tummarna!

"Vi är vi, vi är universums kreativa energi"  Kram & ljus & härlig fredag  / Ulrika

2 kommentarer: