måndag 14 november 2011

Helgen

Hela helgen har varit full av aktiviteter. Vår städvecka på dagis. Friluftsfrämjandets bytardag som innebar timmar av köande, men värt det då vi fyndade skridskor & slalomutrustning till lilla M. Utestädning på dagis ihop med andra föräldrar & barn. Jag gjorde en insats med dagisets akvarium & bytte vatten. Djurvän som jag är så har jag blivit illa berörd när det har varit smutsigt ett tag. Kändes skönt att få göra en god gärning för dom små liven. Inte mycket tid för vila & återhämtning. Hann med att yoga för intuition & kreativitet. Gör ett streck för varje gång jag har gjort det. Tänkte att den krian ska få följa med ett tag. Tycker om att den innehåller både stolen & grodan, mina ben behöver träning!
lånat bilden på nätet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar