torsdag 17 november 2011

Morgonsmoothie har guld i mun

De mornar som jag hinner mixa mig en smoothie är lite extra bra. Känner mig ren inombords. Dagens mix blev en avocado, supermix från Willys, egenplockade blåbär, äppeljuice, nässel & nyponpulver & lite kokande vatten så att det blir lagom drickvänlig temperatur.
Gårdagskvällen blev precis som planerat: långpromenad med lillhunden & popcornsmys i soffan. Jo, hann även tvätta, laga mat, läsa tre böcker för lilla M och lite annat. Har känt mig riktigt bra i kroppen några dagar, men nu har jag ont under fötterna. Lite som kramp i hålfoten. Tänker på vad "akupunktören" sa att när man är låg i energi så får man ofta kramp i fötter & ben. Så nu ska jag vara lite extra snäll mot mig själv & kanske VILA lite mer. Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. Hm det var intressant. Jag har haft mycket kramp i fötterna senaste tiden. och varit overkligt trött. Alltid lär man sig något när man läser här! Ska nog prova en av dina energismoothisar också. Som helgfrukost :) Må så gott och ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Hon som gör akupunkturen pratade om ett kosttillskott som ska komma.Tror det var från Holistic, det stärker binjurarna och kan visst hjälpa. Återkommer om det när jag vet mer. Skön helg & kram

    SvaraRadera