onsdag 23 oktober 2013

Att ställa in

Huvuvärk, pms & lätt förkylning. Så är den här veckan. Ställde in yogalektionen igår & en lunch idag. Jag är den som nästan aldrig ställer in. Är duktig & kämpar på. Inte duktig som i alltid välstädat hem & tömd tvättkorg. Utan mer som en arbetshäst som kör på i alla väder. Det var inte så många anmälda till yogan. Jag tog en promenad i mörka skogen på elljusspåret istället. Känns som jag mest vill gräva ner mig under filten. Liksom hör av er framåt våren om ni vill något. Jag vet ändå ingenting om någonting just nu.
Ska vi vända på steken så har jag nästan aldrig ont i huvudet annars. Det gör mig lyckligt lottad. Jag cyklade genom skogen till jobbet idag. Alldeles ljummet ute. Lyckan i det stora gråa trötta. Kram

2 kommentarer:

  1. Åh, nu har jag världens lust att gräva ner mej i en soffa bredvid dej! Vi skulle prata ihjäl varandra, titta på tv-serier tills vi storknar och vi skulle bara tänka på oss själva. Vem fixar? :)
    Kram och kram igen!

    SvaraRadera
  2. Det låter helt perfekt. Fixandet överlåter vi till det gudomliga:). Ses snart hoppas jag. Kram

    SvaraRadera