lördag 26 oktober 2013

Sanningen är

Tänker att jag vilseleder er med förra inlägget. Att ni tror att jag bara sitter med korslagda ben, händer i gyan mudra & ett svagt leende på läpparna. Totalt lycklig. Sanningen är att humöret har varit dåligt. Jag har ätit alldeles för mycket snask & annat strunt. Det gör jag ofta när jag är trött, munnen är snabbare än hjärnan:-). Blivit jättetrött på att alla i familjen frågar mig om allting. Kanske för att jag alltid har koll på läget.. delvis mitt eget fel. Nu är båda stortjejerna ute på egna äventyr. Mannen, & jag & lilltjejen hade planerat att åka till Ikea. Men nej jag kraschade i soffan istället & har stannat där länge. Med tidningar.. men mest bara halvsovit & sneglat ut på vågorna som går höga i blåsten. Nu känns det bättre. Dags att ladda för en hundpromenad & ett lugnt yogapass innan meditationen. Sat Nam & jag önskar er en underbar lördag. Kram

En till tröttis♥

4 kommentarer: