söndag 2 februari 2014

Sköna Söndag

En sån där skön söndag. Vaknar halv nio & är utsövd trots nattgäster (fnissande tonårstjejer som somnade väldigt sent). Långsam frukost & lite trivsamt plock hemma. Lång promenad med mannen. Kaffe & banan i solen som kom fram en liten stund. Idag började min söndagsyoga igen. Jag tycker så mycket om det passet.  Gruppen som känns så trygg, alla sjunger högt i inlednings & avslutningsmantrat. Den här kursomgången ska vi göra pass för de tre första chakrana & hormonbalansen. Det är bara kvinnor med. Vi började med ett mediyogapass i coreserien & gunpati kriya meditation. Härligt!
Mina nya yogasockor som jag köpte på shalan idag.

Blå himmel!
 

10 kommentarer:

  1. Å så fint! Både utsikten och dina fina sockor!

    SvaraRadera
  2. Det vänder, åh som det vänder nu! Bara det att kombinera orden sol och kaffe :D
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter hoppfullt, vill ha mera ljus, sol & kaffe:-). Kram

      Radera
  3. Vilken utsikt! Helt underbart.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig dag, såna behövs!! Nästan lite vårkänslor på bilden där (och jag hörde fågelkvitter igår också)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh fågelkvitter, det har man nästan glömt bort att det finns:-). Kram

      Radera
  5. Svar
    1. Ja visst är dom fina, de finns att köpa uppe i yogasalen men det fanns bara ett par av de jag har. Kram!

      Radera