måndag 17 februari 2014

Gnäll & klag

vill jag inte dela med mig av här på bloggen. Men som jag ofta pratar om Sat Nam, jag är sann. Det är som det är just nu. Ändå glad att ljuset har återvänt. Att det är ljust när jag kommer hem från jobbet & man kan ta en timme att hänga med den minsta skatten. Cykla, hitta en ny stig in i skogen, kolla om isen håller nere vid sjön. Det är kvalitetstid. När man dessutom hinner med sin yoga & meditation trots att man lagar en rejäl middag & skjutsar en sväng. Hur kan det bli bättre?

10 kommentarer:

  1. Toppen när man får till det där flytet!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när man kan njuta av nuet & släppa allt annat, som lite semester mitt i vardagen. Kram

      Radera
  2. För mig personligen finns det inget tråkigare att läsa än de som alltid är lyckade, glada och får till allt i sin vardag. Det luktar oärligt lång väg i mina ögon. Tacka vet jag att vara sann, med allt vad det innebär. Så fortsätt bara! Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej en "putsad fasad" är inte intressant men däremot vill jag dela med mig av upplyftande energi, hoppfullhet och närvaro. Ungefär på¨samma sätt som man inte vill prata för mycket om krämpor eller fel, det kan man alltid hitta, allt hänger på vad man har siktet inställt på:-). Kram

      Radera
  3. Jag kan bara hålla med Annika.
    Du är levande.
    Det är bäst.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är glad att du är du. Att du delar som det är. Kram & keep up ♥

    SvaraRadera
  5. Den där bilden, alltså. Glädje och kvällssol i februari.Jag tampas ungefär var tredje dag med att bara känna mig gnällig och klagig. Det är inte den bilden jag vill visa upp, men ändå är det ju jag just då. Jag vill vara inspirerande och glädjefylld. Men take it or leave it, liksom :-) Dina inlägg är ju precis som de ska vara, sånt är ju livet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns som vi har det lite lika just nu.. men the only way is up... känner på mig att vi är på gång. Kram

      Radera