onsdag 16 april 2014

Dagens

Förlamande trött, vill bara gå & lägga mig & dra täcket över huvudet. Kanske beror på ladies holiday i kombo med det som har varit. Jo använder jag hjärnan är det inte undra på att jag är trött.. helgen som var uppbokad, förra veckans ledsamheter & nattgäster. Det har inte varit mycket vila på sistone. Nu ska jag göra min yoga mjukt & försiktigt utan eldandning & min meditation efter det. Sen blir det viloläge. Jag är glad att jag i yogan vet vad jag vill jobba med, att jag litar på intuitionen, att kriyor & meditationer dyker upp & känns rätt. Jag är också glad att det är många nya på min tisdagsyoga & det inte är dom jag förväntar mig som kommer.

Här finns det en intressant intervju med Ellen Engvall, jag gillar hennes hormonyogapass!

5 kommentarer:

  1. Klart du är trött, allt som händer tar ut sin rätt. Var rädd om dig och vila ordentligt under påsken. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta, Glad Påsk och stor kram tillbaka!

      Radera
  2. Jag säger som Lotta; det är inte konstigt om du är trött. Vila och energi önskar jag dig. Och en skön påsk! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Du fångar så klokt det viktiga. Du tillåter dej att vara trött och anpassar yogan därefter, precis som det ska vara. Värme, kraft och extra omtankar! Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack Annika & Nina, ni är bara bäst! Kram!

    SvaraRadera