fredag 4 april 2014

TYST

på bloggen & jag borde verkligen vara tyst i verkliga livet också. Jag har tappat rösten min vanliga akilleshäl. Undrar vad halschakrat vill säga mig. Troligtvis att jag borde ta en dag off, vila mig & rösten. Men nya jobbet är så kul, dagis ska städas den här veckan, tjejmiddag ikväll & gymnastikaktiviteter för stortjejer i helgen då föräldrar ska hjälpa till (läs mamman). Att ha yogaklass utan röst är inte att rekommendera. Passet med många nybörjare i tisdags kändes lite som ett aprilskämt. Trots det verkade de nöjda, hade massor med frågor & någon har mailat för att få mer tips att få till yogan hemma. Älskar sånt! Skönt att ha många cd-pass att hänvisa till via mediyogashoppen. Min egen yogaträning den här veckan har varit obefintlig. Inte känt mig tillräckligt kry för att göra någon fysisk kriya. Det är inte ok! Yogan är min fundamentala grund! Tankar om morgonyogarutiner snurrar i huvudet. Att jag ska ha så svårt för att komma upp på morgonen! Lovar inget men tänker mycket. Kram & Sat Nam
Favoritsmycket med en stor kristall och rosenkvarts

Kanske en färgglad sjal är bra för halschakrat:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar