söndag 10 april 2011

Skör & trött

Har varit en sån där helg när jag blir stressad av alla "måsten & borden" här hemma.. Önskar att jag bara kunde släppa det & se förbi den fulla tvättkorgen, alla skor i hallen & sanden från sandlådan på golvet. Att jag bara kunde andas lugnt när barnen stojar & gnabbas. Att jag bara kunde känna tillit när stortjejerna är sena hem från en friidrottsträning på annan ort & inte börja fantisera om otäcka bilolyckor & hyperventilera av oro..Har fått tillbaka en gammal värk i vänster axel som varit borta i åratal. Kanske det är bristen på solhälsningar eller att helt enkelt småbarnsåren är tillbaka igen.. Jag har iallafall mediterat varje dag & det tack vare underbara yogamamman som har en meditationsgrupp på facebook, anmäl dig du också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar