tisdag 12 juli 2011

Nu är det semester

fast det har jag nästan inte förstått...Förra året var vi på en paradisstrand på Koh Phangan, nu är vi hemma & målar huset.. Idag har jag haft besök av finaste vänner från grannstaden, igår fick vi grillat hos svärmor & dagen innan var mina föräldrar & bror med fru & hundar här & vi grillade.. Så det har varit mycket mys & mindre målande. Har hunnit med min yoga igen, innan sängdags, inga långa pass men viktiga...
När man är hemma kan man njuta av rosorna i trädgården♥
Har läst ut boken Samtal med Gud som jag har läst förut & nu har jag hittat en ny bok i min hylla: Älska livet som det är med Byron Katie. Förra gången jag läste kom jag inte långt i den men nu känns det intressant igen..

2 kommentarer:

  1. Tänk den stod jag och höll i min hand när vi skulle flytta och bestämde mig för att ta med den! Samtal med Gud tyckte jag jättemycket om. Låter som du har sköna dagar. Kram

    SvaraRadera
  2. Semesterkänsla, verkligen! När vardagen är som bäst liksom. Ta hand om dej och Njut!

    SvaraRadera