fredag 15 juli 2011

Regn hos mig

Nu regnar det, målningen (som inte riktigt har kommit igång innan heller) får ta en paus. Trött eftersom lilla M har feber & har varit vaken mycket i natt. Kvällen innan blev sen då vi grillade hos goda vännerna & spelade kort.. Cyklade hem mitt i natten hela familjen, & lilla M som piggnade till sjöng till den stora månen. Gubben i månen, vad har du för dig? sover du? Nu går jag här hemma, städar & plockar lite, läser några sidor då & då i en tegelstenspocket av Marian Keyes.
Jag vill vara full av energi, pigg, stark, energisk & initiativfylld... Ska ta en smoothie med bär, nässel & nypon-pulver & ge mig ut i regnet på promenad!
Thailand förra året, piggare & mer energisk... tror jag

5 kommentarer:

  1. Åhh jag är bara slö och sömnig av att ha varit ute på havet hela dagen :) Sänd mig lite energi om du hittar på din promenix.

    SvaraRadera
  2. Härligt det låter med havet hela dagen:-}. Här har jag blivit piggare av promenad & mer målande..

    SvaraRadera
  3. Du får ställa dej vid vägkanten och spana efter oss när vi kör förbi dej & din stad imorron :) Kramis!

    SvaraRadera
  4. Samma här. Det regnar då och då och vi målar då och då. Känns som det aldrig blir klart... Men jag har kanske bara bråttom. SOm vanligt :) Önskar dig en skön dag med mycket energi.Kram

    SvaraRadera
  5. Hi hi, jo jag ska spana vid vägkanten..& just nu målar mannen & det är bra..!

    SvaraRadera