söndag 17 juli 2011

Plus & minus

Snälla matte, sluta sitta vid datorn & ge oss mat, kärlek & promenaad!!
Plus + sidan
  • Målade mycket igår, två hela väggar (nedre delen, stegklättrande är inte min grej)
  • Har haft sån lust att röra på mig de senaste dagarna, långpromendad med träning i ett utegym! & jag har till och med gjort solhälsningar, det var längesen..
  • Kunde sitta riktigt länge i Sat Kriya härom dagen, utan att må allt för illa.
  • Mannen sparar på Amarone viner, igår provsmakade vi det med god mat, underbart gott!
Minus-sidan
  • Blir lite nervös på färgen jag har valt till huset, lite mörkare grå-brun, i vissa ljus ser det ut lite som leverstuvning eller militärgrön.. Hjälp jag hoppas att det blir som min vision när hela huset är målat..
  • Lilla M är fortfarande sjuk, stackars älskling... & nattsömnen & egen yogatid blir lidande
  • Idag har jag ont i nacken (målningen?) & huvudet (vinet?)

2 kommentarer:

  1. Tja, det finns ju alltid plus och minus. Viktigt att påminna sig om det när det känns lite trögt :) Hoppas din nacke är bättre och tänk va härligt att ni målat så mycket! Vi är precis klara med förstugkvist och veranda, nu återstår balkong och resten av huset...kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu har vi målat lite till.. Då kan vi tänka på varandra när vi står där med våra penslar:-). Kram

    SvaraRadera