måndag 27 februari 2012

Åland & vab

Här provar jag ett gott rött italienskt vin med en stor bit parmesanost till. Mannen (i röd keps) sparar på vin..
Har varit hemma & vabbat idag. Lilla M har feber det började när vi var på Åland. Har passat på att sova ut, dammsuga, tvätta & laga mat. Faktisk skönt med en dag hemma även om det är synd om lilltjejen som mest sover & inte vill äta något. Ålandsresan var väldigt lyckad. Vi hade kul tillsammans med jobbet. Fin hytt med fönster ut mot havet, möte med champagne & riktigt god buffé. Mycket skratt, mycket mat & mycket dans. Mannen & jag hade kul tillsammans. Över tjugo år som par & vi är glada åt varandras sällskap. Det värmer & gör mig tacksam. Missade en dag på meditationen & en del sömn..Men det har jag tagit igen nu.

2 kommentarer:

  1. Så härligt när man som par fortfarande har kul. Det måste vara en av hörnstenarna tror jag. Som skrattar mycket med min man :)

    SvaraRadera
  2. Ja absolut en av hörnstenarna. Viktigt att komma ihåg i den grå vardagsstressen:-).

    SvaraRadera