onsdag 1 februari 2012

Tidsoptimist

Var helt inställd på att åka tidigare till shalan & göra min Sat Kriya innan yogapasset. Men dagishämtning, skjuts till gymnastikträning & kvällsmatlagning tog lite längre tid än jag räknat med. Eller vid närmare eftertanke var jag en riktig tidsoptimist. Nu hade jag även glömt att det var ett ashtanga prova på pass innan mitt så jag hade blivit snopen om jag kommit tidigare. Bonus var att jag fick träffa min kära yogavän som fixade i "butiken" brevid shalan. Det är så mysigt med en massa saker från indien blandat med vanliga kläder & yogakläder. Luktar gott av rökelse..  Här ska vi väl jobba heltid i framtiden sa min vän. Härligt med intentioner som sjunger i samklang med mitt hjärta♥.
Något annat som gjorde mig glad var en ny yogaelev som kom fram & berättade hur lycklig hon kände sig när hon kom hem från förra passet. Sådant värmer. Sat Nam

4 kommentarer:

  1. Intentioner = ♥
    Sat Nam på det!

    SvaraRadera
  2. Åh. Någon dag när jag är frisk och stark ska jag ta mig till din shala och krama om dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen:-). Krya på dig!

      Radera
  3. Det är fint att få feed-back från elever!
    Kram & lycka till med intentionen :)

    SvaraRadera