lördag 4 februari 2012

Fix idé

Hade bestämt mig för att inte boka in mer än en aktivitet på helgerna. Den här helgen blev det två. I eftermiddag åker jag till grannstaden för att träffa tjejkompisar, en kommer med tåget från Stockholm, länge sen vi sågs så man får passa på. Tidigt i morgon bitti bär det av till Karlstad på friidrottstävlingar..

Rullade ut mattan i morse, ladies holiday är i antågande så jag pausar med Sat Kriya. Vill inte jobba med navelpunkten nu. Uppvärmningsövningar & övningar för hjärtchakrat♥.

Stortjejernas paradis..

Här vill jag ligga & läsa
Innan dess har det inte varit yoga på två dagar. Var helt inställd på att vi skulle bila till Frankrike i sommar. Men sen fick jag en fix idé att det var nog bättre att ta en charterresa till Turkiet. Typiskt mig när jag får en idé så kan jag inte släppa den. Två kvällar med frenetiskt letande efter resor. Till slut bokade vi en resa, barnen är nöjda för det var till & med vattenrutschkanor på hotellet..

2 kommentarer:

  1. Myyyys att ha en resa inbokad!

    SvaraRadera
  2. Turkiet är ju så bra med kidsen, åtminstone den korta flygresan :)

    SvaraRadera