tisdag 14 februari 2012

Motvind & medvind

Ska skärpa mig men här kommer ett till inlägg i uppförsbacke.. Kanske beror på att lilla M har sovit illa i natt. Gnälligt & jobbigt, tror hon hade ont i magen eller växtvärk. Ikväll ska vi både städa på dagis & jag har min yogalektion, oj oj hur ska jag hinna. På jobbet sa jag en sanning, med rätta, men ibland önskar jag att jag kunde skådespela lite bättre, så man inte kan läsa mig som en öppen bok. Dessutom fick jag ett mail från yogainstitutet i Karlstad att det är sista gången de kör instruktörsutbildningen i medicinsk yoga med början nu i mars. Min plan var att gå där nästa år när jag är klar med medicinsk grundkurs. Men allt är inte bara uppförsbacke...
Igår yogade jag nabhi kriya & efter det mediterade jag i 11 minuter ( global sadhana dag nr 8). Det kändes bra & lättare:-). Nu fick jag ett mail från yogainstitutet att jag kan gå instruktörsutbildningen även om jag inte är färdig med medicinsk grundkurs, jag får inget dipom förrän jag är färdig. Vågar jag det? Har jag råd? flera resor är inbokade i år.. Men magintuitionen skriker JA.. vi får se.. återkommer..
En bra sak till är boken jag läser nu:

7 kommentarer:

  1. Skulle precis säga detsamma, du vågar och du kommer klara det!
    Lita! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack mina kära cybervänner, vad skulle jag göra utan er♥

    SvaraRadera
  3. Gör det ditt hjärta vill! Och är det här vad du vill så vågar du! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Tack tack för allt stöd, ni är bäst!!

    SvaraRadera