lördag 8 januari 2011

Abraham

Förkylningen håller i sig. Har gjort solhälsningar men inget mer. Snorig och ont i bihålorna. Däremot har jag "mediterat" till en ny cd som jag har köpt. Den är på engelska Getting into the Vortex av Hicks, de säger att det kommer från något som kallas för Abraham. Låter kanske lite konstigt men jag tycker om att läsa/lyssna på deras budskap. Tänkte att jag ska prova den här cdn ett tag, varje meditation tar ca 15 minuter och det finns olika inriktningar, hälsa, relationer och välstånd. Allting går hur som helst ut på att man ska må så bra som möjligt och njuta av livet! Det låter bra i mina öron..

2 kommentarer:

  1. Åh, samma här! Jag är precis sådär förkyld och eländig, som killen i reklamen för något år sen - "Ni tjejer skulle bara veta hur det är när en kille är riktigt förkyld" :)

    Har läst lite av paret Hicks och deras Abraham - bara jag förbiser det lite märkliga i att en Abraham talar till dem på olika sätt, så är deras budskap fenomenalt! Måste spana efter skivan!

    Kram och ta hand om dej!

    SvaraRadera
  2. Hej, hi hi ja den reklamen stämmer... Jo jag tycker precis som du om paret Hicks, ibland tänker jag att man är "lättlurad" men budskapet är så rätt, så då får man köpa hela paketet... Kram och krya!

    SvaraRadera