söndag 23 januari 2011

Ladies holiday och yogalusten är precis som bortblåst. Har min nybörjarkurs i eftermiddag och det går bra, även om det inte känns så bra att visa skulderstående just den här veckan. Efteråt är det mysore träning men jag vill bara hem. När jag kommer hem möts jag i dörren av en glad lilla M: Mamma ommer, mamma ommer! skriker hon glädjestrålande och kastar sig i min famn och det känns som man egentligen nästan aldrig borde vara hemifrån när man har en snart tvååring... Till helgen är det yinyoga-lärarutbildning i Stockholm, fredag, lördag och söndag. Får åka buss redan på torsdag natt för att hinna till Stockholm på fredag morgon. Ska bli kul och spännande, men intensivt och lite jobbigt att vara ifrån familjen. Ja jag vet att dom klarar sig utan mig... (det är nog svårare för mig att klara mig utan dom...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar