söndag 30 januari 2011

Hemma

Bilden har jag lånat från omyogas hemsida.
Hemkommen från storstaden. Yin yoga teacher training på Om Yoga i Stockholm. Många intryck. Ungefär som jag har fått en stor korg med frukt i knät, och nu ska man bestämma sig för vilken frukt man vill smaka på och de som man gillar ska man bjuda på.. Hi hi... Skämt åtsido så är det alltid så när man lär sig mer så inser man vad lite man vet... Jag är verkligen nöjd med min helg, mycket yoga, två yinpass per dag och en hel del prat mellan det. Goda luncher med trevliga yoginis, lite shopping och lite egentid på hotellet med mycket sömn och vila...

4 kommentarer:

  1. Låter ljuvligt! Och det är fint där, på Omyoga

    SvaraRadera
  2. Härligt med yoga-helg och nya frukter i korgen =) Gillar den jämförelsen.

    SvaraRadera
  3. Ja det var härligt! Jag blev positivt överraskad vad fint det var på Omyoga:-)

    SvaraRadera
  4. Det är så härligt att gå kurs och få inspiration och se hur mycket man har kvar att lära :)

    SvaraRadera