onsdag 5 januari 2011

Musik

Jag är fortfarande riktigt förkyld. Det är inte så ofta det händer numera så jag tar det med ro och försöker kurera mig med Mivitotal flytande vitaminer som är bra. Ikväll känner jag att jag har fått lite ny energi. Lyssnade på en massa bra musik på min "playlist" på Spotify. Härligt vad lite musik kan göra, jag dansade med lilla M och sen gjorde jag några solhälsningar utav bara farten.. Jag hoppas på att min träningslust har kommit tillbaka, annars känns det som jag mest bara har längtat efter att vila hela den här mörka årstiden.. Just nu är jag helt beroende av min spikmatta när jag ska sova. Först ligger jag en stund på mage på den (mage och låren) och sen på ryggen och nacken och sist baksidan på benen.. Jätteskönt känns som man får ökad cirkulation och så somnar man så gott! Nej nu rinner näsan igen det blir nog att vila sig i form ett litet tag till..

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Igår somnade jag på min spikmatta! Jag sover mycket djupare efter att ha legat på den en stund. Det är lätt att bli beroende i perioder.

    SvaraRadera
  2. Tack, ja visst är det skönt med spikmattan och det är nog ett positivt beroende:-) trevlig helg..

    SvaraRadera