torsdag 27 januari 2011

Läget

Mindre bra listan:
  • Bilen startade inte i morse, blev förvånad och sen fick mellan I väldigt bråttom till fots till skolan och jag kom försent till jobbet...(mannen hämtade med jobb-bilen..)
  • Trött idag, somnade sent igår pga att jag tänkte att nu måste jag somna snabbt så jag är utvilad inför Stockholmsresan i natt.. Så ska man aldrig tänka, gör bara att det istället blir väldigt svårt att somna.
  • Jag har inte hunnit packa eller fundera på vad jag ska ta med mig inför yinyoga-helgen, dessutom jobbar jag heldag och har tre olika aktiviteter att skjutsa på ikväll, puh, no stress...!?
Bra listan
  • Stora K bakade semlor, himmelskt gott! Inte alls dumt med en tonåring i huset...
  • Jag "yinyogade" häromkvällen och efteråt så blev jag alldeles varm och rödflammig på bröst/nacke och axlar. Det kändes som en massa spänningar hade släppt, så skönt!
  • Stundande Yinyogalärarutbildningen i Stockholm, spännande....

1 kommentar:

  1. Skönt att du har en tonåring som bakar :) Och så underbart för dig med yogahelg. Du ska se att allt det andra faller på plats också, som packning och annat. Kram

    SvaraRadera