söndag 9 januari 2011

Datorpanik

Jo jag skrev om att jag mediterade i förra inlägget och då tänkte jag att jag bara skulle bli lugn och fin och må bra. Men på kvällen under tiden som jag lagade mat och lilla M hängde i mina byxor och skrek mamma så var jag inne på facebook. Brukar inte vara där så ofta men har en del kompisar som är flitiga och då är det kul att uppdatera sig. Blev något strul på facebook så jag var tvungen att byta lösenord, lite stressande så där när lilla M drog i mig samtidigt.. När jag sen skulle gå in på mailen så fungerade helt plötsligt inte det lösenordet heller och jag fick nästan tokpanik innan det löste sig.. Till slut skickades en kod till min mobil och jag kunde få ett nytt lösenord. Då hade jag hunnit stressa upp mig ganska rejält då jag har så mycket grejor på min mail, anmälningar till min nya yogakurs, bokningar till workshop och hotell och tusen andra grejor som känns livsviktiga för mig. Kändes som hela kvällen blev lite förstörd och jag småskrattade åt mig själv att stressa upp sig för så världsliga ting...

Idag har jag gjort solhälsningar och några stående. Fick räcka då jag fortfarande är förkyld och har ont i min svanskota när jag yogar. Konstigt ställe att få ont på... undrar varför...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar