måndag 24 januari 2011

Kvällsrutin

Trött idag, en liten tjej väckte mig några gånger under natten... Längtar efter min kvällsrutin, först lyssna på "abraham-meditationen", sen läsa några rader i en god bok och därefter är det spikmattan som gäller...  och sen är det godnatt... men det är några timmar kvar till dess.. Gäsp..

Har nyss läst ut Vinbär och vemod, kanske lite väl mycket intriger inträngda i en enda bok men absolut läsvärd, Hallon och hat ligger redan på natthusbordet och väntar..

4 kommentarer:

  1. Den där bokserien är jag lite nyfiken på, ska försöka låna nästa gång jag är på bibblan.
    Tack för att du påminde mig :)

    SvaraRadera
  2. Me like romanserie!
    Är med dej i din längtan och i ditt behov av rutiner & stillhet. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej, Nina det var nog hos dig jag först läste om böckerna! Fast jag var dum och började med andra delen... Rutiner och stillhet låter kanske tråkigt men det är det jag behöver för att må bra i längden...
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Rutiner är bra, jag gillar det. Längtar efter att få till en daglig rutin att läsa bok, inte bara läsa på dataskärmen :)

    SvaraRadera