söndag 29 april 2012

Helgen

Det har varit en bra helg, fått mycket gjort. Yogat & mediterat. Fikat med yogavänner. Hann inte alls prata klart kunde nog ha fikat hela dagen om det funnits tid. Trots att jag är på ett helt annat spår nu och dom är kvar i ashtangan. Varit i det stora köpcentrumet i större staden & köpt examensklänningar & skor till stortjejerna. Usch köpcentrum är inte min miljö jag får energibrist så det ryker om det efter en stund. Har även haft på mig "offerkoftan" en del, känt mig låg & självförtroendet har sviktat. Beror nog både på ladies holiday & min situation gällande jobbet.

Lyxig helgfrukost, fruktsallad med kokos, grädde, honung & fet yoghurt. Mums!
 Idag är det första dagen på två veckor som jag inte hunnit med varken yoga eller meditation. Vaknade med huvudvärk så då ville jag inte sätta mig på mattan. Resten av dagen har jag jobbat med att skura altan & trädgårdsmöbler, storhandlat & städat. Goda vänner kommer på valborgsmässoafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar