måndag 2 april 2012

Flyktigt

Dagens frukost! Grekyoghurt, mango, cocos, mandel, kanel & lite honung. MUMS!
Så har helgen runnit förbi. Har mest städat. Borde ha pluggat medicinsk grundkurs.. Ägnade lördagen till morgonyoga, städa i köket & gymnastikuppvisning där stortjejerna var med. Fortsatte söndagen med att rensa i lilla M:s leksakslådor & gå långpromenad i skogen. Man blir så effektiv när man vill smita undan pluggningen. Jo till slut pluggade jag en stund.. Blev lite störningar i yogan igår, yogade framåt kvällen & när det var dags för vilan kom lilla M & var hungrig. Försökte yoga lite till men då ringde det. Gav upp. Lite senare fick jag lust att göra lite yinyoga. Gjorde några asanas & innan jag visste ordet av så mediterade jag Adays-meditationen i 15 minuter. Var så härligt för jag gjorde den meditationen när vi var i Trysil & då hade jag utsikt över fjället genom fönstret. Nu fick jag så starka minnen därifrån när jag mediterade kändes precis som att jag var där..

2 kommentarer:

  1. Frukosten såg väldig god ut:) Den måste provas!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är gott, perfekt att ha med i en burk till jobbet. Jag använder frusen mango som jag tar upp dagen innan ur frysen. Sen är jag mätt ända fram till lunch. Kram

      Radera