fredag 6 maj 2011

Äntligen fredag

Brukar inte längta så mycket till helgerna för jag tycker om mina vardagar också.. Men den här veckan har jag varit trött så jag är glad att det är helg. Hoppas på sovmorgon.. man vet ju aldrig men lilla M brukar kunna sova hyfsat länge. Jag blev väldigt yr av min yogaträning (the kundalini way) igår kväll & det har hängt i lite idag också. Men jag ser det som något positivt, att det ger effekt. En sak som jag älskar med yogastudion där jag undervisar är att det luktar så otroligt gott där. Det är min yogavän som har en sprayflaska med vatten & eteriska oljor som hon sprutar med när hon städar. Nu har jag gjort slag i saken & beställt oljor som jag ska ha hemma, bla lavendel & ros. När jag ändå var i farten så beställde jag även nypon & nässelpulver. Har tänkt att göra det länge men tänkte att jag skulle ta slut på mitt korngräspulver först. Har fuskat med mina morgondrinkar länge nu men ska göra ett nytt ryck & ta slut på det sista innan mina nya vitaminkickar dyker upp..
Min morgondrink med korngräs= Inte god..

1 kommentar:

  1. Mmm, det lät gott och väldoftande. Tack för länkarna!

    SvaraRadera