tisdag 24 maj 2011

Fantastisk förmiddag

Stackars lilla M vaknade med 39 graders feber i morse. Det var bara att stanna hemma, tråkigt för lilltjejen. Hon somnade om & jag kunde göra det timmes långa kundaliniyogapasset. Härligt! Efteråt gjorde jag en smoothie. Mixade nässel- & nyponpulver med jordgubbar, banan, apelsinjuice, en pressad halv citron & lite varmt vatten då jag inte tycker om att dricka kallt. Inte så fin färg men smakade gott. Sen kom mannen hem från jobbet en sväng för jag hade bokat tid för healing. Glad att jag har hittat dit igen då det känns som jag får vägledning & ny energi.. Jo jag är faktiskt egentligen lite skeptisk när det gäller healing, medium mm men det här ger mig något. Man får vara kräsen när man väljer sin hjälp. Måste säga att det var en fantastisk förmiddag med både yoga & healing. Min lunch bestod av laxfilé, broccoli & dilltzatziki & ett nytt nummer av hälsa. En del god läsning om ayurveda.
God smoothie med ful färg..

Lunch

3 kommentarer:

  1. Åh, jag blev energiboostad bara av att läsa det här inlägget. Vitaminer och nyttig mat och härlig läsning. Ljuvligt. Hoppas lilla M krya på sig också. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag känner precis som du när det gäller healing och medier. Men som vanligt får man gå på magkänslan och när det känns rätt, då kan det vara helt fantastiskt.
    Kramar från Enaningomyoga-Annika

    SvaraRadera
  3. Härligt med energiboost:-) & man får lita på intuitionen när det gäller behandlingar av olika slag.. Kram Ulrika

    SvaraRadera