torsdag 19 maj 2011

Disciplin

Inte så upplyftande men hälsoläget är oförändrat. Huvudvärk & det känns som någon kota har hoppat fel i nacken. Dessutom har det varit mycket både på jobbet & hemma. Känner mig ändå lite stolt över att jag har dissat tv-soffan & gjort mina yogakrias. Har däremot tagit en paus med de fem tibetanerna då dessa övningar är ganska utmanande för nacken. Efter yogastunden igår hällde jag upp ett varmt bad med en skvätt rapsolja & några droppar lavendel & apelsinolja, lyx-tid... Där låg jag länge & läste i min nya bok Yoga for real life av Maya Fiennes..

1 kommentar:

  1. Vet du, jag känner också att det händer något i min nacke i de fem tibetanerna och ja, överlag i de flesta kriyas jag gjort hittills. Något sätts onekligen igång i kroppens alla system! Spännande och läskigt på samma gång. Sat Nam Kram :)

    SvaraRadera