onsdag 18 maj 2011

Värme

Min stela nacke och huvudvärk håller i sig. Kändes lite jobbigt i går kväll när det var dags för mitt yinyogapass. Man vill alltid ha hög energinivå när man ska undervisa & jag kände mig inte alls på topp. När jag väl började passet blev jag alldeles varm om ryggen, var tvungen att snegla bakåt och se så det inte hade börjat brinna i håret, hi hi, av något ljus som är tänt på öppna spisen.. Men nej då, fick känslan av att jag fick lite extra energi & hjälp... men jag vet inte hur. I min egen yoga (prova på-kundalini kanske man kan kalla den) avslutade jag med Meditation for a calm heart. Den är så skön & vacker tycker jag. Sat Nam


3 kommentarer:

  1. Vad fint! du fick det du behövde!!
    Kramis!
    -SolhälsningsNina-

    SvaraRadera
  2. Det kommer uppifrån :) eller som min guru säger from upstairs! Kram!

    SvaraRadera
  3. From upstairs.. det tackar jag för Kram Ulrika

    SvaraRadera