fredag 27 maj 2011

Jogging

Har varit trött idag. Nattsömnen har blivit lidande då lilla M har varit sjuk. Orkar inte piffa till mig så mycket idag när jag ska till jobbet, får bli de fula jeansen som är sköna.. Borde färga håret, brukar ha slingor & ljust hår men nu har jag min egen färg som är mer gyllenbrunt. I alla fall inte grått än så länge trots mina 42 år. Är väl inte så noga med ålder egentligen men tänker på det en del då jag var 40 när jag fick lilla M, man vill ju inte vara en mossig, gammal förälder:-). Nästa helg ska mannen & jag till Stockholm på egen hand, då får jag lite tid till mig själv, & till oss, det behövs..
Trots tröttheten så drog jag på mig träningstightsen när jag skulle skjutsa mellan I på friidrottsträning. Gav mig ut i joggingspåret. Jag är verkligen inte någon joggare, brukar bli någon tur per år. Spåret är inte långt bara 2,3 km och jag kunde lätt jogga hela varvet utan att stanna!! Värre för lillhunden som blev riktigt flåsig.. hi hi. Sen gick jag ett varv i högt tempo, härligt. Hoppas att det kan bli en vana nu i sommar. Yogandet har blivit lite lidande, hann bara halva passet igår kväll & sen vaknade lilla M & var gnällig, men bättre med ett halvt pass än inget alls.

2 kommentarer:

  1. Min yoga har också blivit smått lidande i veckan. Inte så att den helt lämnat bort, men jag har liksom inte riktigt hunnit med. Och jag känner det direkt i kroppen; en olustkänsla, en alltför flyktig andning och småirritation. Idag är det söndag och yogan ska få plats. Amen :)

    SvaraRadera
  2. Vi får ta nya tag nu i veckan! KRAM

    SvaraRadera