onsdag 2 februari 2011

?

Något som någon sa idag på jobbet gjorde mig ledsen och det var inte första gången. Istället för att tiga eller prata med någon annan om vad personen sagt så bestämde jag mig för att säga det till den här personen. Jag sa helt enkelt direkt till honom att det du sa gjorde mig ledsen. Jag sa att "det kanske beror på att jag är för känslig eller så har du uttryckt dig på ett klumpigt sätt." Jag vet inte om det var bra att göra så. Magkänslan känns inte helt ok.. Får nog yoga lite på saken.. Namasté

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är viktigt att stå upp för sig själv, även när det fladdrar i magen. Jag tycker det lät som du sa något bra, för om man inte markerar när man blir lessen har ju inte heller personen någon chans att ändra sig. Namasté!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Annika. Du ska se att du gjorde rätt. Kram!

    SvaraRadera