torsdag 10 februari 2011

HURRA!

Ja nu är det dags igen, idag fyller Mellan I 10 år!! Det sociala geniet i familjen. Alltid när vi är på friidrottstävlingar eller någon annanstans så kommer hon dragandes med en ny bästis:-). Idag är det snöstorm precis som för tio år sen när hon föddes, det kan man läsa om Här.
Ingen bra yogavecka än så länge, tänkte rulla ut mattan igår men kvällarna går för fort och det är för mycket att pricka av på "att göra listan". Har känt av min vänster höft väldigt mycket, kände av det i tisdags på yinyogapasset. Gör att jag inte gärna vill öppna i höften men det är kanske det som behövs. Önskar att jag kunde "knäcka till" och allt motstånd i höften skulle försvinna. Ska rita ett kors i taket den dagen det händer:-)..

3 kommentarer:

  1. Grattiskram till både mor&dotter!
    Jag ritar sen mitt kors bredvid ditt :)

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Nina. Grattis till dig och dottern. Tio år tillsammans. DET är STORT det! Hipp hipp hurra!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera