tisdag 15 februari 2011

Hälsokost

Jag är inte någon som shoppar mycket men är det något jag är lite extra svag för att köpa så är det ansiktskrämer och hälsokost. När det är reklam på tv om någon hälsokost så säger stortjejerna, blunda nu mamma annars kommer du bara att köpa det där.. Nu har jag inte köpt något på länge och de algtabletter som jag äter nu börjar ta slut. Så idag slog jag till och gick in på bodystore. Nu är jag sjuhundra riksdaler fattigare... Men glad ändå, kändes lite nyttigt och bra.. Jag köpte: Yogi te green chai, ett paket som innehöll Borago Jamsrot och Omega 3, mandelsmör (som jordnötssmör men med mandel), Cocosa cocosolja att steka i, nya algtabletter från Alg-börje och Korngräspulver.  Jag rapporterar om produkterna när jag har provat dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar