torsdag 24 februari 2011

Morgondrink

Den här veckan har jag börjat med en ny "morgondrink". Jag blandar ljummet vatten (från vattenkokaren), en tesked korngräs-pulver och lite apelsinjuice, för smakens skull. Jag har ju tidigare gjort gröna smoothies, men det tog lite för lång tid och blev en del att diska. Det här går fortare och känns som man får i sig lite av det nyttiga gröna. Jag läste att man ska börja försiktigt för att man kan få utrensningssymptom av korngräs. Fast igår kväll när jag stod framför badrumsspegeln och undrade över vilka konstiga finnar jag har fått i ena tinningen så tänkte jag inte att det kunde ha något samband.. Det kom jag på nu.

Dagens affirmation: Andas in ett djupt andetag & tänk: Jag älskar mitt underbara liv! Känn efter vilken skön magkänsla du har när du andas ut...
Jo då , jag åt två kakor med choklad i på fikarasten idag, så att ni inte tror att jag är mer än en helt vanlig människa, ingen hälsoguru.. hi hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar