lördag 19 februari 2011

Föreläsning

Häromkvällen var jag och bästa "Cybersyrran" från större staden på föreläsning med Olof Röhlander. Han är mental tränare som skrivit boken " Det blir alltid som man tänkt sig". Jag har inte läst boken men jag går igång på allting som gäller mental träning.. Nu tycker jag kanske inte att han riktigt lyckades "knyta ihop säcken" på föreläsningen. Men däremot skrattade vi så tårarna rann, det var längesen jag skrattade så mycket och ett gott skratt förlänger livet så det tackar jag för:-).. Annars är jag mest TRÖTT för lilla M har feber (hon får tänder) och har inte sovit så bra.. Ikväll kommer kära vänner på middag hos oss, vi ska bjuda på THAI-BUFFÉ, så nu gäller det att städa, piffa & laga mat.. Ha en underbar lördag / Ulrika

1 kommentar:

  1. Ska erkänna direkt att jag inte har hört talas om den killen. Däremot föll jag pladask för titeln! Perfekt. Och hoppas din lördagkväll blev härlig. Hos mig lyser solen, säkert hos dig också!

    SvaraRadera