torsdag 3 februari 2011

Idag

Idag känns allting mycket bättre och lättare än igår.. Tror att min dåliga magkänsla berodde på att jag inte berättade om det för de jag brukar berätta allt för. Jag tog tag i problemet direkt och det fick vara bra så. Det var nog inte gårdagens yoga som gjorde saker och ting klarare. Eftersom jag både ville ha hjälp av en vägg och lyssna på musik så klämde jag in mig vid datorn(spotify) i hallen. När jag vred på min fina yogamusik med sanskritmantran i så skrek resten av familjen: SÄNK! det fick bli yoga med stora hörlurar på... Kände mig inte helt fokuserad men gjorde ändå de asanas jag hade tänkt mig..

Här hittade jag en lista på hur man får bra inspiration att göra yoga hemma.

3 kommentarer:

  1. Haha, du är för skön. Fick en sådan lustig bild i mitt inre när jag tänkte på dig och dina stora hörlurar :) Jag blir så imponerad av dig som ändå får till det, mitt i vardagen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hi hi, ja jag tänkte att det måste ha sett lite kul ut.. Jag suger åt mig av ditt beröm, så får jag lite energi till min fortsatta tid på mattan.. Kram

    SvaraRadera