måndag 14 februari 2011

Helgen

En sammanfattning av min helg. Fredagkväll: 10-års kalas med alla tjejer i Mellan I:s klass med film, lekar, pizza och marängsviss. Kul när dom kom & ska man vara ärlig så skönt när dom gick... Lördag: Friidrottstävlingar i Karlstad hela dagen, instängda i en hall med strålande sol utanför. Men det var kul att heja på stortjejerna.. Lilla M skrek heja, heja till alla som var med.. På kvällen åt vi pizzarester från fredagen, kollade melodifestivalen och filmen i Rymden finns inga känslor, som var gullig.. och feelgood..! Söndag: Vi åkte till en våffelstuga vid en sjö och åt våfflor med grädde och sylt, sen sprang vi runt med barnen på en slängkälke på isen.. Härligt väder och solen värmde!! På em hade jag min ashtanga-kurs och istället för att träna mysore efteråt så åkte jag hem och badade med lilla M (Mellan I hoppade oxå i så det var trångt om saligheten..) Sen åt vi räkor och tog ett glas rött, mannen och jag.
Idag är det alla hjärtans dag, kanske en dag att komma ihåg att följa hjärtats röst mer än hjärnans..

1 kommentar: