fredag 7 oktober 2011

Fredag

Kändes väldigt bra i kroppen igår efter akupunkturen & jag sov så gott i natt. Håller tummarna för att det hjälper.. Har inte hunnit med att yoga varje kväll den här veckan men jag har mediterat 15 minuter varje dag. Egentligen ska meditationen vara 31 minuter, 15 minuter är absolut minimum men känner mig nöjd ändå.. Älskar mantrat: Gobinde Mukande Udare Apare Hariang Kariang Nirname Akarme.. (inte rättstavat men uttalas så). I dag har jag varit ute i skogen med lillhunden, en härlig tur på lunchen i min favoritskog & sen en långpromenad med mannen ut på landet. Tänker att det kan vara bra att hon aktiveras så hon inte känner sig så ensam..
Fredagsmyslunch, ljummen fetasallad & Lantliv tidning
Nää det är inte lillhunden bara lilla M som har sminkats med brunkräm & morrhår av största syrran
Lite shopping piggar upp, hudkrämer, olja & deo i paket från bodystore.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar