söndag 2 oktober 2011

Keep up

En av de utmanande asanas för mig..

Idag har jag gjort samma yogapass som på workshopen igår. Finns på Guru Dharam facebook (länk). Just det passet som är väldigt utmanande för mig. Pekar på en del svagheter. Det är bara att "Keep up". Efter vilan gjorde jag meditationen som jag tänkte ska få följa mig ett tag nu.  Gobinday Mukhanday Udaraay Apaaray Hariang Kariang Nirname Akarmay Har Har Har Har + 4 korta inandningar. Egentligen ska meditationen vara i 31 minuter. Det kändes lite tufft så jag började med 15 minuter. Gick riktigt bra. Nu är jag varm om kinderna & trött i kroppen..
Dagen har även innehållit, gulasch soppa med ajvar, gympatävling, besök i en rolig lekpark, en tupplur & en cykeltur i regnet med lillhunden..
När jag tog en tupplur hade visst någon mer somnat, med hatt på...♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar