fredag 21 oktober 2011

En bra dag!

Mobilbilder från dagens skogspromenad med lillhunden
Igår var det en riktigt bra torsdag. På lunchen åt jag sushi med en arbetskamrat i hennes nyinköpta sommarstuga med värsta sjöläget. Härligt att känna sig glad över andras medgångar. Efter jobbet var jag på akupunktur & det känns helt rätt att få hjälp att fylla på mina energier. På kvällen mediterade jag en stund men blev avbruten av en telefonförsäljare... Istället fick jag en mysig stund med mannen & stortjejerna, vi såg på Robinson & det blev både gråt & skratt ( gråt för min del jag är blödigast i familjen..). Ikväll skulle jag på tjejmiddag men den blev inställd då värdinnan hade fått magsjukan, stackarn. Så det får bli en lugn kväll hemma med god mat & ett glas rött. Ha en underbar fredag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar