lördag 15 oktober 2011

Morgonmeditation, smoothie & ashtanga

Började dagen med att smyga ner i vardagsrummet, tända ljus & meditera i 17 minuter med mitt mantra. Efter det en stärkande smoothie: nässel & nyponpulver, tranbärsjuice, cocosolja, blåbär & banan. Bara mixa & blanda med lite kokande vatten så att temperaturen blir behaglig. Jag fixar inte iskall dryck. Sen tog jag bilen till shalan för att vara med på ett Ashtangapass med finaste läraren Maria Boox. Hon är här i helgen för en workshop men det blev bara ett pass för min del. Kändes både fint & jobbigt. Resten av dagen ska gå i vilandets och läsandets tecken. Kram & ta tillvara på livet ♥.
Morgonmeditation

2 kommentarer:

  1. Åh, Maria Boox skulle jag gärna vilja yoga med!! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera