onsdag 26 oktober 2011

Ompysslad

Har egentligen en ganska lyxig vecka. Var på healing igår & i morgon är det akupunktur igen. Blir verkligen ompysslad (även om det inte är gratis). Behövs nu när hösten suger musten ur en. Att lilla M krånglade ganska mycket härom natten är väl en bidragande orsak till den stora tröttheten. Har faktiskt lite mer lust att pyssla om mig själv, smörjer in mina fötter varje morgon med lavendeldoftande olja & räknade till ett hundra tag med hårborsten härom dagen.. Igår var mitt yinyogapass fullbokat, tror att det är fler som vill ge lite extra omtanke till sig själva. Mysigt med tända ljus & Snatam Kaur i högtalarna. De senaste gångerna har jag avslutat avslappningen med Snatam Kaur som sjunger May the long time sun.. Den är så fin!
May the Long Time Sun Shine Upon You,
All Love Surround You,
And the Pure Light Within You,
Guide Your Way On

1 kommentar:

  1. Den finaste sången! Jag bara älskar den!
    JA! till att ta hand om dej själv, det är så vi närmar oss hjärtat och allt det andra viktiga inuti :) Kram!

    SvaraRadera