onsdag 12 oktober 2011

Morgondrinken

Har kommit på ett sätt att lättare få i mig min morgondrink med nässel- & nyponpulver. Jag blandar pulvret i lite juice, just nu tranbärsjuice, i en shaker & låter det dra minst en halvtimme. När det är dags att dricka den så fyller jag på med varmt vatten. Mycket lättare att få ner den än när man blandar direkt. Då sjunker allt pulver liksom ner till botten. Kanske inte ska överdriva & säga att den är god.. men den är drickbar!
Trött idag, blir alltid lite för sent då jag har mitt yogapass. Det slutar inte förrän nio. Fast är värt att komma sent i säng då det är roligt & inspirerande att förmedla yogan till andra. Speciellt igår då det var fullt i salen & några helt nya.

3 kommentarer:

  1. Var köper du nypon och nässelpulver? Har frågat i Life-butiken men dom hade inte.
    Och jag såg din fråga på min blogg; Jo, jag ska gå kundalinilärarutbildning nästa år. Den är i Linköping och retreaterna är på Vikbolandet där vi bor. Det ska bli såå spännande!!

    SvaraRadera
  2. Hej igen, ifall du vill kolla så står det om utbildningen på; yogakraft.se Kram Marie!

    SvaraRadera
  3. Så kul & spännande med lärarutbildning! Ser fram emot att följa din resa.. Jag har köpt mitt pulver här: http://www.ecoop.se/contents/sv/d9.html såg att det också finns här: http://www.ravarubutiken.se/supermat-orter/superpulver/
    Kram

    SvaraRadera